2009. május 9.

Üzenet Áginak és Péternek

Kedves Ági és Péter, nagyon-nagyon köszönöm, hogy eljöttetek a piacra, és meglátogattatok minket. Remélem, ízlett a kenyér!

Elnézést, de lányos zavaromban elfeledtem telefonszámot, vagy valamilyen elérhetőséget kérni. Ki tudja, mikor jöttök el újra, elég távol esik a piac a lakóhelyetektől. Szeretném Veletek felvenni a kapcsolatot, mert kiváncsi volnék, hogy Ági, te hogyan dolgozol a kovásszal. Azt a beszélgetést nem sikerült befejeznünk. Érdekelnének a részletek. Mennyit készítesz, mennyit használsz fel, milyen kenyérhez és hasonló műhelytitkok. A profilomra felraktam az email címemet, kérlek, írj nekem!

Jó volt Veletek találkozni, igazán megtisztelő volt az érdeklődésetek!

Mesélted, Ági, hogy magad sütöd a kenyeret. Hadd ajánljak figyelmetekbe egy vajat a kenyér mellé - az uram találta a Dunnes Stores-ban -, ami eddigi tapasztalataink alapján a legjobb vaj az országban. Házi vaj, egy Glenilen Farm név alatt futó gazdaságban készítik, West Cork-ban. A vajak között - hol máshol, ugye :-) - találjátok, zsírpapírba csomagolt négyszögletes lapos tömb, madzaggal átkötve, azon fehér-fekete cimke legelő tehenekkel.

Semmi másból nem áll, mint pasztörizált tejszínből, és van még benne 1 % só. S valószínűleg rengeteg hozzáértés és szeretet is van benne, de azt nem rakják ki a címkére. Próbáljátok ki!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Móni! Mi is nagyon örültünk a találkozásnak!!!! Utólag bántott, h úgy letámadtalak kérdésekkel, mentségem, h 2 napja non-stop a blogodat olvastam és úgy éreztem régóta ismerjük egymást...
A kenyér első osztályú, az ott beszerzett damson lekvárral abbahagyhatatlan.
Hazaérés után ott folytattam a blogodat, ahol abbahagytam, kb. 2-3hét hiányzott márciustól, persze itt volt, hogy végül találtál friss élesztőt.
A tojásfestéses Chabrecsek Terézia pedig Péter rokona...
Jelentkezem levélben. Ági

Névtelen írta...

Szia!
Újra én vagyok. Felraktam a party kenyér fotómat a blogomra. Itt találod:
http://www.maszatkonyha.blogspot.com/
Nem olyan szép mint a tied, de finom. Szép napot: Zsuzsi

kisrumpf írta...

Drága Zsuzsi! Köszönöm! A blogodon üzentem.