2009. december 1.

Jóccakát!

Azon kívül, hogy sok a meló, s mindjárt megyek az ágyikóba, nincs hírem. Ma - miután túlestünk egy igen fagyos éjszakán, én tegnap este egy piaci mítingen, és egy forgolódós, "nem-tudok-visszaaludni" típusú reggelen -, kisütöttem 402 aprósütit, ebből 250-et NEM kell dekorálni, mert szövegesek. Phű. Leadtam egy minta házat Kate-nek, egy másikat összeraktam, a tetejét kell ma még felraknom, az szerencsére nem tart sokáig. Alice Csodaországban témájú kell, hogy legyen, Alice már ott álldogál a ház előtt, most már csak marcipánból kell készítenem egy piros mellényes nyulat... zsebórával. Már találtam képeket a neten, most már csak maga a szobrászkodás van hátra. Vagyis a nyúl feje és karjai és fülei... a többije megvan. Majd holnap folytatom. A pepecselés nem gond, szeretem csinálni, csak a nyúlfej nem akar(t) eddig a kezem alatt olyanná formálódni, amilyennek a fejemben elképzeltem :-(

Ez fért bele 9 órába. Holnap korábban kelés, további buzgólkodás.

Ottalie telefonált, lemondta a kenyér rendelést, de helyettük tortákat rendelt, azokból, amiket ajándékba odaadtunk neki :-). Daphne, mentorom, buzdítóm is elküldte az ötvenvalahány mézes hópehelyre a megrendelését. Nagyon besűrűsödtek a napjaim. Ma félóránként értekeztem a kávézóval az extra rendelésük miatt, s iziben saját lelkesedésem áldozata lettem. Ugyanis mondtam nekik, hogy ha valaki egyéni házikót akar, szívesen odaszobrászom mondjuk, a macskájukat a ház mellé... Vagy a család kedvenc pónilovát. Erre egy család a 4 gyerekét, a kutyájukat, és aput-anyut is akarja a ház mellé. A szülők biztosan nem férnek oda, de a többit megpróbálom odanyomorítani...

De... DE... sikerült jegyeket szereznem az
Anúna karácsonyi dublini koncertjére. Ez lesz a születésnapi ajándékom magamnak. Egyik első, itt töltött évünk alatt találtam meg őket egy újságcikk alapján - akkor még nem voltak olyan felkapottak -, s egy csodás koncert részesei voltunk, V. és én. Akkor is a születésnapom környékén koncerteztek. Hm, csinálhatnánk belőle családi hagyományt - rengeteget turnéznak ugyanis, de minden karácsony előtt adnak egy-két koncertet Dublinban...

Nincsenek megjegyzések: