2010. január 13.

Wish list

A telefonomon lévő, már régóta nem bővülő wish list azért jutott éppen ma eszembe, mert Pappito írt az egyik tételéről. A LUAS-on ülve írtam az első tételeket, jó pár hónappal ezelőtt, amikor rádióhallgatás közben ("Mire költenénk a lottónyereményünket?") ihletet kaptam, s elkezdtem jegyezgetni, mit vennék a lottónyereményből, és mi lenne fontos az életben. (Az teljesen mellékes, hogy már nem lottózunk :-))

S angolul írtam, mert gyorsabb volt bepötyögni:

A "Shinto " bedspread from Habitat to brighten up the bedroom
A John Rocha "Alil Celtic Triple Element" necklace
A house w 2 bedrooms and a vegie garden down d country
A dog and a cat
A big second-hand Defender
Chatham Island forget-me-not in d garden
I'd like to sleep w d windows open so I could hear d rain
die peacefully
not to die alone
good health and never to be bored

***

Nemrég hívtak a kávézóból, a manager volt, Peter. Megkapták a mailt, és annyira örülnek, hogy akkor mégis szállítok, és hétfőn várni fog a pénz, és hát, khm, és izé, igazából ő javasolta ex-főnökömnek, hogy a készpénzes szállítás megfelelőbb lenne nekem... Így most már érlelem a sütitésztát, az 50 gingerbread men-t pedig mindjárt dekorálom. Valamiért voltam annyira magabiztos, hogy azokat ma reggel kisütöttem :-)

A Giddy Goose-ból még nem jött telefon. Ellenben megjött a macskás kiszúró is, remek, már sütöttem is gingerbread macskákat.

4 megjegyzés:

Emőke írta...

Nagyon jó dolog leírni ezeket, mert egyrészt először átgondolod, mit is szeretnél. Aztán a leírással tudatosítod magadban...és ami a legfontosabb: tudatod az Univerzummal is, mit rendelsz.

És most egyáltalán nem viccelek. Van egy könyvem is "Rendeld meg az Univerzumtól" címmel és el is hiszem, hogy működik. Mert nálam is volt már rá példa, nem is egy. Pedig le sem írtam, csak nagyon kívántam az adott dolgot :-)

kisrumpf írta...

Nos, én sem panaszkodhatom, ami a kívánságaim beteljesedését illeti :-)

Fernel írta...

Örülök, hogy rendeződni látszanak a dolgaid, majd bejön a másik üzlet is.

Jó kis lista:o) Mondjuk nem értettem belőle mindent a konyha angolommal, de mintha a második feléhez nem sok köze lenne a főnyereménynek:o))

Erika Antal írta...

Hali! Újra itt, kéz és láb egyben :).
Ezt a lottó kívánság listát nem tudom kihagyni, sok-sok ilyen listám született, ma már csak egy mondattal válaszolnék erre: kivásárolnám magam a (hazai)társadalomból, a pénz segítségével láthatatlanná válnék, elbújnék a világ elől és csak azoknak mutatkoznék, akiknek én szeretnék :)))