2010. április 2.

- 2 nap

Daphne finn üzlettársának készült gerendaház (enyhe csicsa, vadászos beütéssel - hiába, le sem tagadhatnám, hogy egyszer a Vadgazdálkodási Tanszék - később Intézet! - alkalmazottja voltam, hahaha). Az ír kapcsolatra utaló birka a budapesti Bábos Bt. terméke, ihletadóként kaptam valamikor ajándékba, a virágokat pedig Daphne hozta nekem, kimérve, New York-ból. Elég egy kis cukormázcseppecske a közepükbe, s máris virágszerűbbek, nem? A házat a szokottnál kisebbre csináltam, hogy beférjen egy mély fémdobozba. (A csomagolás még előttem van, hajaj. Remélem, egyben odaér.)


Holnap lesz fotó a zöldségeskert tortákról, de most már ahhoz sincs kedvem, hogy élvezhető fényképet készítsek róluk, majd holnap reggel.

3 megjegyzés:

Janet írta...

Monika - I can't read Hungarian! Do you have a translating widget?
Janet

Erika írta...

Szegény, sajnálhatja, hogy nem tud magyarul.
Cat? Gyakorlásként egy kis fordítás?

kisrumpf írta...

Janet, I look into it, but at the moment I cannot find any suitable widget... As soon as things are settled - in the middle of packing, last minute panic - I am going to write.