2014. augusztus 22.

"Ellenállhatatlan ikercsillag vagyunk mi ketten"

... avagy történet arról, hogy mennyire összepasszolunk. S ez a hihetőség határait feszegeti, de sebaj. A mi sztorink.

Ma az egyik tortára (rózsaszín!) azt kellett felírnom, hogy "Boldog 3. Születésnapot Isaura" (angolul, persze). Ok volt a derültségre, bár kollégáimnak fogalma sem volt róla, ki az az Isaura, aki sanyarú - és hosszantartó - rabszolgasorsával szórakoztatta a magyar nézőket. Fel is tettem a torta képét a Facebook-ra, délután négykor, hadd szórakozzon még egyet a nagyérdemű.

Fél hatkor kapok egy sms-et az uramtól. "Isaura. Csak úgy eszembe jutott. Mikor jössz?" No, látta a fotót, gondoltam. Hat után találkoztunk, a kocsiban beszámoltam a napi érdekességekről. "Nnna, mit szóltál az Isaura tortához? Jó, mi?" kérdeztem, mire ő: "Milyen Isaura tortához?" "Hát amit felraktam a Facebookra." "Nem láttam. Kettő óra óta nem értem rá Facebookozni." "De hát még sms-eztél is, hogy Isaura". Néz az uram rám, megdöbbent arccal: "Mert csak úgy eszembe jutott..."

Én hitetlenkedtem, ő erőlködött, hogy nem, nem látta.... 

Félelmetes.

Mindenkiek ilyen házasságot kívánok! :-) Úgy járunk-kelünk egymás agyában, hogy még.

***

Egyébként, bár lottónyereményt még nem sikerítettem magunknak, az már többször kiderült, hogy boszorkány vagyok. Hat a delejem :-) Pl. ma is mondtam V.-nek, a jövő hetem igen-igen húzós lesz, többszáz sütire megrendelés, plusz beesett egy torta Susanék-tól, nem tudom, esténként hogyan fogok ráérni Bogiékra, majd igyekszem, de a munka az első. Erre mit tesz Isten (varázserőm...), a többszázas megrendelést lemondta a cég, mondván, drága, az egyik babrás sütimegrendelést két nappal eltolta a megrendelő, tehát mindent meg tudok csinálni hétfőn, amikor Bogiék még Donegal vagy Észak-Írország csodás vidékeit járják. 

Mindenre rá fogok érni. Meg ugyan nem rendeltem, csupán csak hangosan elterveztem a hetemet, s aztán minden szépen újrarendeződött, helyrekerült, úgy, hogy mindenkinek jó legyen.

Magic!

6 megjegyzés:

Manka írta...

:) Ez aranyos! Nalunk a papam nevezte el az egyik macskat Isauranak, ugyhogy azota macskanak mas neve nem lehet.

Erika Antal írta...

Nekem abszolút hihető. És aki nincs benne, az nem is tudja, milyen félelmetesen jó érzés tudni, hogy a másik feled van melletted.

kisrumpf írta...

Ugye, Erika, ugye...?? Borzongató. S ijesztő is kicsit!

kisrumpf írta...

Isaura? Haha. S ha két macska van, akkor a másik Leoncio? Ma egész délután azon gondolkodtam, hogyan hívták Isaura szerelmét, de nem emlékszem. A gonosz Leoncio úr jobban megmaradt! Ennyit a jóságról.

Emőke írta...

Engem anno az egyik ált. iskolai tanárom azzal szívatott, hogy úgy nézek ki, mint ő, sőt Isaurának hívott az osztályteremben(!)...nem kicsit volt ciki.

Most rákerestem, itt a szereposztás: http://hu.wikipedia.org/wiki/Rabszolgasors_%28telereg%C3%A9ny%29#Szereposzt.C3.A1s

- ez alapján szerintem Tobias lesz az :-)

http://www.teledramaturgia.com.br/images/escrf3.jpg

kisrumpf írta...

Kedves tanárod lehetett. A wikit köszi! :-) Elmélyedtem a weboldalon, s Alvaro a szerelme, miután Tobiast megölik. Jajistenem. Az egyik haverom pikáns jeleneteket vágott össze hangszalagon az Isaura párbeszédeiből, hetekig dőltünk a röhögéstől, nagyon jól összerakta két magnó segítségével.